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Messages - Crismikiller

Pages: [1] 2
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Scripting / Re: Module Inertia "wheel"
« on: April 25, 2022, 06:36:33 PM »
I've managed to configure. Thank you for your attention.
I would like to know if there would be a way to use "inertia" with horizontal roulettes with the same type of configuration.

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Scripting / Module Inertia "wheel"
« on: March 24, 2022, 10:31:31 AM »
Could someone show how to use the "wheel" module with the "inertia" module made by Oomek?
I need an example.

Thanks.

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Themes / Re: All.Net P-ras MULTI ver.3
« on: September 20, 2021, 08:49:28 AM »
Olá outra vez,

Você pode configurar um botão para entrar direto nas opções do tema ou pode entrar com o TAB > DISPLAYS > YOUR DISPLAY > LAYOUT OPTIONS.
Aconselho você ir nas configurações e colocar pra entrar com um só botão porque muitos temas têm opções.

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Themes / Re: All.Net P-ras MULTI ver.3
« on: September 19, 2021, 10:52:03 AM »
Olá, tudo bem?
Tente mudar as opções do som de vídeo mesmo estando aparecendo "Ligado". Por algum motivo o Attract-Mode tem conflito com as opções de outros temas. Eu baixei o tema e estava realmente sem som, mas fui trocar as opções e ao invés de estar "Ligado" ou "Desligado" estava com a opção "Sim".
Espero ter ajudado.

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Themes / Re: Theme help
« on: September 16, 2021, 08:31:18 PM »
Eu fiz para resoluções em 1080p em um monitor de 768p. Ele (attract-mode) adapta a resolução. Quanto ao som dos clicks, talvez não seja tão boa a ideia mas posso deixar e se não gostar é só tirar.

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Themes / Re: Theme help
« on: September 15, 2021, 03:59:30 PM »
Desta forma lhe serve? Vi sua postagem e fiz.
O chamei de BLACKLIST  ;D.
Se você quiser algum som eu posso colocar também.

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Scripting / Re: Smooth Effect Spinwheel
« on: January 12, 2021, 10:19:11 AM »

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Themes / Re: NESiCAxLive 2 theme
« on: October 22, 2020, 09:39:59 PM »
Estou tentando fazer um mais próximo possível do original. O projeto está caminhando.

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Scripting / Re: system menu "game counter" release.....
« on: October 21, 2020, 09:06:10 PM »
YESSSS!

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Scripting / Re: system menu "game counter" release.....
« on: October 21, 2020, 10:40:31 AM »
Permission required.  :'(

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Scripting / Re: Number of games in the "Display menu"
« on: October 04, 2020, 03:56:39 PM »
In the Menu Display, display the number of the systems not the games.

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Scripting / Number of games in the "Display menu"
« on: September 30, 2020, 09:02:44 AM »
Hello everyone. How do I display the amount of games on a system in the "Display menu" as it appears on the Emulationstation? I saw in the PCCA theme but I can't extract the correct code. I adapted some themes from ES to AM and I would like to put the number of games in the "Display Menu".

Google translator.

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Scripting / Re: Need help with a theme idea
« on: September 24, 2020, 02:17:31 PM »
The 6 (six) is de middle.


local wheel = fe.load_module( "conveyor" );
#                                 1           2           3           4           5          â–º6â—„          7           8           9          10         
   local wheel_x = [ flx*0, -flx*1.000, -flx*1.000, -flx*0.621, -flx*0.309,  flx*0.003,  flx*0.315,  flx*0.747,  flx*1.059,  flx*1.371,  flx*1.100,  flx*1.100, ];
   local wheel_y = [ fly*0,  fly*0.448,  fly*0.448,  fly*0.448,  fly*0.448,  fly*0.448,  fly*0.418,  fly*0.448,  fly*0.448,  fly*0.448,  fly*0.448,  fly*0.448, ];
   local wheel_w = [ flw*0,  flw*0.250,  flw*0.250,  flw*0.250,  flw*0.250,  flw*0.250,  flw*0.370,  flw*0.250,  flw*0.250,  flw*0.250,  flw*0.250,  flw*0.250, ];
   local wheel_h = [ flh*0,  flh*0.160,  flh*0.160,  flh*0.160,  flh*0.106,  flh*0.106,  flh*0.166,  flh*0.106,  flh*0.106,  flh*0.106,  flh*0.106,  flh*0.106, ];
   local wheel_r = [     0,      0,          0,          0,           0,          0,          0,           0,         0,          0,          0,          0,    ];
   local wheel_a = [     0,      0,          0,        150,         150,        150,        255,         150,        150,        0,          0,          0,    ];

   local num_arts = 10;

class WheelEntry extends ConveyorSlot
{
   constructor()
   {
      base.constructor( ::fe.add_artwork ( "wheel" ) );
   }

   function on_progress( progress, var )
   {
      local p = progress / 0.1;
      local slot = p.tointeger();
      p -= slot;
      
      slot++;

      if ( slot < 0 ) slot=0;
      if ( slot >=13 ) slot=13;

      m_obj.x = wheel_x[slot] + p * ( wheel_x[slot+1] - wheel_x[slot] );
      m_obj.y = wheel_y[slot] + p * ( wheel_y[slot+1] - wheel_y[slot] );
      m_obj.width = wheel_w[slot] + p * ( wheel_w[slot+1] - wheel_w[slot] );
      m_obj.height = wheel_h[slot] + p * ( wheel_h[slot+1] - wheel_h[slot] );
      m_obj.rotation = wheel_r[slot] + p * ( wheel_r[slot+1] - wheel_r[slot] );
      m_obj.alpha = wheel_a[slot] + p * ( wheel_a[slot+1] - wheel_a[slot] );
   }
};

local wheel_entries = [];
for ( local i=0; i<num_arts/2; i++ )
   wheel_entries.push( WheelEntry() );

local remaining = num_arts - wheel_entries.len();

for ( local i=0; i<remaining; i++ )
   wheel_entries.insert( num_arts/2, WheelEntry() );

local conveyor = Conveyor();
conveyor.set_slots( wheel_entries );
conveyor.transition_ms = 250;
try { conveyor.transition_ms = my_config["transition_ms"].tointeger(); } catch ( e ) { }

conveyor.preserve_aspect_ratio = true;

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